Wymagania
i ich poziom
|
Minimalny
1 pkt
|
Rozwinięty
2 pkt
|
Zawansowany
3 pkt
|
Wzorcowy
4 pkt
|
Punkty
|
Ilość wyszukanych informacji i materiałów
|
Nie zgromadzono wymaganych informacji i materiałów
koniecznych do zrealizowania zadania.
|
Zgromadzono część wymaganych informacji i materiały,
są one jednak niepełne i niewystarczające do zrealizowania zadania.
|
Zgromadzono większość wymaganych informacji i
materiałów, ale nie wszystkie są konieczne do zrealizowania zadania.
|
Zgromadzono wszystkie wymagane informacje konieczne
do zrealizowania zadania w pełni.
|
1-4
|
Jakość przygotowanych informacji.
|
Materiały graficzne nie nadają się do użycia (np.
zbyt mały rozmiar, brak ostrości, niezgodność z tematem, zdjęcia z innych
miejscowości).
Teksty są nieczytelne, nie na temat, zostały tylko
skopiowane z różnych źródeł informacji.
|
Materiały graficzne częściowo nadają się do użycia,
pochodzą z Internetu a nie własne).
Teksty są bardzo krótkie, ogólne, nie wyczerpujące
tematu.
|
Materiały graficzne częściowo nadają się do użycia,
pochodzą z Internetu a nie własne).
Teksty są bardzo krótkie, ogólne, nie wyczerpujące
tematu.
|
Wszystkie zebrane materiały graficzne są dobre
jakościowo (ostrość, kontrast, ujęcie) i dotyczą tematu.
Bardzo szczegółowo opracowane treści na podstawie
różnych źródeł
.
|
|
Zawartość merytoryczna (dobór informacji i
materiału, poprawność merytoryczna, sposób opracowania)
|
Temat opracowany pobieżnie, źle dobrane informacje i
materiały, liczne błędy merytoryczne, brak własnych opracowań
|
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów,
nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów, nieliczne
opracowania własne
|
Dobrze opracowany temat, zawiera szczegółowe
informacje, wykorzystano większość zebranych informacji i materiałów, zawiera
własne opracowania
|
Obszerne i wyczerpujące omówienie tematu, logiczne
wykorzystanie zebranych informacji i materiałów, liczne własne opracowania
|
1-4
|
Sposób prezentacji efektów pracy i ogólne
estetyczne wrażenia,
|
Prezentacja, film, folder reklamowy są nieatrakcyjne,
nieuporządkowane i nieadekwatne do treści, trudna w odbiorze, nieprzejrzysta
i niezrozumiała, uczniowie nie potrafią się prawidłowo posługiwać programami
prezentacyjnymi
|
Prezentacja, film, folder mało oryginalne,
chaotyczne, czasami niezrozumiała,
uczniom brak biegłości w posługiwaniu się programami prezentacyjnymi
|
Ciekawie przygotowane filmy, prezentacja, folder
reklamowy, uporządkowane, dostosowane do treści, przejrzyste i zrozumiałe,
zgodnie z zasadami, uczniowie w sposób właściwy posługują się programami
|
Atrakcyjne wykonanie, oryginalne podejście do
zagadnienia, uporządkowane, przejrzyste, logiczne i łatwe w odbiorze,
adekwatne do treści, uczniowie biegle posługują się programami
|
1-4
|
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy
nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie)
|
Całkowity brak współpracy uczniów między sobą.
Wyznaczone zadania wykonują tylko indywidualnie.
|
Uczniowie czasem współpracują ze sobą, nie wszyscy
uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki
są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo.
|
Uczniowie dobrze współpracują z partnerami i grupą,
większość uczniów uczestniczy w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki wykonywane są dokładnie, ale
nie zawsze terminowo
|
Bardzo dobra współpraca całej grupy, wszyscy
uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich zadań, udzielają sobie
wzajemnie wsparcia, kolejne kroki wykonywane są dokładnie i terminowo
|
1-4
|
Ewaluacja
Subskrybuj:
Posty (Atom)